بسمهتعالی
سالروز حادثه تلخ و جانسوز زلزله طارم، یادآور صبر، ایثار، همبستگی و تابآوری مردمی است که در برابر یکی از سختترین آزمونهای طبیعی، با عزت و استقامت ایستادند و برگ زرینی در تاریخ همدلی و مقاومت این سرزمین رقم زدند.
این رخداد ناگوار، ضمن آنکه خاطرهای اندوهبار در اذهان مردم شریف استان زنجان و بهویژه شهرستان طارم بر جای نهاده است، جلوهای ماندگار از فداکاری نیروهای امدادی، تلاش خستگیناپذیر دستگاههای اجرایی، مشارکت صمیمانه مردم و روحیه بالای نوعدوستی را نیز به نمایش گذاشت.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان این حادثه و ادای احترام به صبر و بردباری بازماندگان، بر این باورم که پاسداشت چنین مناسبتهایی، فرصتی ارزشمند برای بازخوانی درسهای بزرگ آن، تقویت آمادگی، ارتقای تابآوری اجتماعی و تحکیم فرهنگ پیشگیری و مدیریت صحیح بحران در جامعه است.
امید است با اتکال به الطاف الهی، بهرهگیری از تجربههای گذشته و همافزایی همهجانبه دستگاهها و مردم، شاهد روزهایی امنتر، آرامتر و سرافرازتر برای همه هماستانیهای عزیز باشیم.
یاد جانباختگان آن حادثه گرامی و توفیق خدمت صادقانه و بی منت به مردم شریف استان و به ویژه مردم خونگرم و میهمان نواز شهرستان طارم همواره قرین مسئولان و خدمتگزاران این مرز و بوم باد.
ایوب بیگدلی
مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان