ورود
En
Toggle navigation
صفحه اصلی
میز خدمات
خدمات استانداری زنجان
خدمات وزارت کشور
نظرسنجی خدمات الکترونیک
راهنمای میز خدمت
سوالات متداول
ثبت درخواست امریه
بیانیه سطح توافق خدمات
حوزه استاندار
اداره کل حوزه استاندار
دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی
اداره كل مدیریت بحران
دفتر امور زنان و خانواده
پایگاه مقاومت بسیج
معاونت ها
معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی
»
دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین
»
دفتر امور سیاسی و انتخابات
»
دفتر امور اجتماعی و فرهنگی
»
اداره کل پدافند غیرعامل
معاونت توسعه مدیریت و منابع
»
مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت
»
دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری
»
اداره کل امور مالی و اداری
معاونت هماهنگی امور اقتصادی
»
دفتر هماهنگی امور اقتصادی
»
دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال
معاونت هماهنگی امور عمرانی
»
دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل
»
دفتر امور شهری و شوراها
»
دفتر امور روستایی و شوراها
فرمانداری ها
فرمانداری شهرستان زنجان
فرمانداری شهرستان خدابنده
فرمانداری شهرستان ابهر
فرمانداری شهرستان خرمدره
فرمانداری شهرستان طارم
فرمانداری شهرستان ایجرود
فرمانداری شهرستان ماهنشان
فرمانداری شهرستان سلطانیه
بخشداری ها
شهرستان زنجان
»
مرکزی زنجان
»
زنجانرود
»
قره پشتلو
شهرستان خدابنده
»
مرکزی خدابنده
»
سجاسرود
»
بزینه رود
»
افشار
»
دوتپه
شهرستان ابهر
»
مرکزی ابهر
شهرستان خرمدره
»
مرکزی خرمدره
شهرستان طارم
»
مرکزی طارم
»
چورزق
»
گیلوان
شهرستان ماهنشان
»
مرکزی ماهنشان
»
انگوران
شهرستان ایجرود
»
مرکزی ایجرود
»
حلب
شهرستان سلطانیه
»
مرکزی سلطانیه
»
باغ حلی
درباره ما
درباره استانداری
»
تاريخچه دستگاه
»
ماموريت و اهداف دستگاه
»
چارت و شماره تماس
»
معرفی رییس دستگاه
»
وظایف دستگاه
گزارشات دستگاه
»
دستاورد چهار دهه تلاش استان زنجان
»
اقدامات شاخص استانداری زنجان
درباره استان
»
معرفی استان زنجان
»
نقشه استان زنجان
»
اعضای شورای اداری استان
»
آمار استان
»
اطلاعات تخصصی ICT استان
درباره سایت
»
دستورالعمل بروز رسانی سایت
اسناد بالا دستی
شرح وظایف دفاتر
آرشیو
آرشیو اخبار
آرشیو تصاویر
آرشیو فیلم
آرشیو چندرسانه ای
ویژه نابینایان
تمام بخش ها
ثبت درخواست، پیشنهاد، انتقاد و شکایت
مرکز ارتباطات مردمی استانداری زنجان با دریافت ایده و نظر، شکایت و گزارش، درخواست و حمایتهای مردمی میکوشد تا با برقراری ارتباط پویا میان مردم و دولت و همچنین افزایش سطح دسترسی به مسئولان و کارگزاران دولت، با رویکرد حل مشکل و همفکری در برنامه ریزیها؛ زمینه مشارکت تمامی اقشار جامعه را عملی سازد.
براساس الزامات قانونی حاکم بر مدیریت ارتباطات مردمی، یکی از اهداف مهم و اساسی مرکز ارتباطات مردمی توسعه بستر تعاملات مردم و دولت است. این هدف در جهت پاسخگویی هرچه مناسبتر دستگاهها و در نهایت زمینهسازی مشارکت مردم در برنامهریزی، نظارت و اصلاح امور با استفاده از ظرفیت دستگاههای ستادی و اجرایی کشور است. از سیاستهای اساسی مجموعه دولت، توسعه دولت الکترونیک میباشد که بر همین مبنا ارتقاء و توسعه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت که از ضریب نفوذ بالایی در دستگاههای اجرایی (ستادی و استانی) کشور برخوردار است، با اصلاح رویکردهای خدمترسانی در راستای استقرار میز خدمت، گام مهمی را در تسهیل شرایط تعاملات و پاسخگویی صحیح متناسب با شأن مردم برداشته است.
از آنجایی که دریافت، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای مردم جزء وظایف ذاتی و بدوی تمامی دستگاهها است و سازمان ها موظفاند شرایط مقتضی جهت سهولت امر پاسخدهی به مردم را فراهم آورند؛ سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با نظارت بر شیوه ارتباطات مردمی دستگاههای ذیل قوه مجریه، خلاءهای موجود را شناسایی کرده و در صورت تخطی سازمانهای ذیربط از چارچوب قانونی، نقش مطالبهگری از جانب مردم را ایفا کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
درخواست
شکایت و گزارش
ایده و نظر
پیگیری درخواست
DNN