استاندار به همراه جمعی از مدیران با «مقصود بهمنی» جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس دیدار و گفتوگو کرد و ضمن تجلیل از ایثارگریهای این رزمنده پرافتخار، پای خاطرات حماسهآفرینیهای وی در عملیات بیتالمقدس و آزادسازی خرمشهر نشست.
به گزارش روابط عمومی استانداری در راستای تکریم خانواده ایثار و شهادت، استاندار به همراه جمعی از مدیران با مقصود بهمنی، جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس، دیدار و گفتوگو کرد.
در این دیدار، مقصود بهمنی به بیان خاطراتی از روزهای حماسه و ایثار در جبهههای نبرد حق علیه باطل پرداخت و بخشی از رشادتها و فداکاریهای رزمندگان اسلام در عملیات بیتالمقدس را تشریح کرد.
بهمنی در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ و در جریان عملیات غرورآفرین بیتالمقدس که به آزادسازی خرمشهر انجامید، به درجه جانبازی نائل شد و از آن زمان تاکنون به عنوان نمادی از ایثار، مقاومت و وفاداری به آرمانهای انقلاب اسلامی شناخته میشود.
استاندار در این دیدار با قدردانی از جانفشانیهای جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسلهای آینده تأکید کرد.
در پایان این دیدار، از مقام والای این جانباز سرافراز با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
تعداد نمایش ها (4)/نظرات (0)