♦️کرونا مهاجمتر و سرکشتر از قبل؛ درخواست وزارت بهداشت از مردم 🔹
♦️کرونا مهاجمتر و سرکشتر از قبل؛ درخواست وزارت بهداشت از مردم
🔹سخنگوی وزارت بهداشت: سد مقابله با ویروس جهش یافته تشدید رعایت پروتکلهای بهداشتی، استفاده جدی از ماسک، پرهیز از تردد غیرضروری و محدود شدن جمعهای خانوادگی است .
🔹ممکن است مردم از بیان مکرر توصیههای بهداشتی از سوی مسئولین بهداشتی خسته شده باشند، اما کرونا از ما خسته نشده و این بار مهاجمتر در کمین ما است .
🔹امیدواریم با تقویت حساسیت عمومی نسبت به کووید۱۹ با کمک و یاری یکدیگر مانع از ایجاد موج چهارم بیماری در کشور شویم.
@ZnNews
👈پیام توسعه آبادی
@P_T_Abadi