X
اخبار استانداری زنجان

کیفی‌سازی فعالیت‌ها، جهت‌گیری ستاد خدمات سفر زنجان برای مسافران

توسط : رضا عطائی|دوشنبه, 23 دی,1398

کیفی‌سازی فعالیت‌ها، جهت‌گیری ستاد خدمات سفر زنجان برای مسافران
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: در برنامه‌هایی که دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر برای ایام نوروز تدارک می بینند باید یک گام نسبت به سال‌های گذشته از جهت ارتقای کیفیت خدمات و مزیت‌ها رو به جلو باشیم.
مهرداد سلطانی روز یکشنبه در ستاد خدمات سفر استان به ضرورت خود ارزیابی دستگاه های اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات سفر اشاره کرد و افزود: خودارزیابی های مبتنی بر دریافت بازخوردها از شهروندان و نتایج بازرسی های ارگان های نظارتی می تواند زمینه های مناسبی را برای بهبود اقدامات و خدمات در آینده فراهم کند.

وی با بیان اینکه میزان سفرها در کشور به ویژه ایام نوروز رو به افزایش است، اظهار داشت: از هم اکنون باید فعالیت ها برای رفع کاستی ها و مشکلات در حوزه خدمات رسانی به گردشگران و مسافران در دستور کار قرار داده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه از جهت زیرساخت ها و مراکز خدمات بین راهی کمبودهایی در این استان نسبت به مسیرهای منتهی به پایتخت وجود دارد، گفت: علت این موضوع، برخی کم کاری ها و نیز عدم سرمایه گذاری است که البته با اقدامات و طرح هایی که در دست اجرا است، بخشی از این کاستی ها در آینده نزدیک رفع خواهد شد
کلمات کلیدی:
دی ان ان