اخبار استانداری زنجان

حضور استاندار زنجان در دسته زینبیه اعظم زنجان همزمان با یوم‌الزینب(س)

استاندار زنجان همزمان با برگزاری آیین باشکوه یوم‌الزینب(س)، با حضور در دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان در کنار هزاران نفر از عاشقان اهل‌بیت(ع)، در مراسم سوگواری و عزاداری حضرت زینب کبری(س) شرکت کرد.

تاریخ: شنبه, 06 تیر,1405
نویسنده: زهرا رستمی
نسخه چاپی
حضور استاندار زنجان در دسته زینبیه اعظم زنجان همزمان با یوم‌الزینب(س)

 

به گزارش روابط عمومی استانداری زنجان همزمان با فرارسیدن یوم‌الزینب(س)، آیین معنوی و باشکوه عزاداری در زینبیه اعظم زنجان با حضور گسترده مردم مؤمن و ولایت‌مدار استان برگزار شد.

در این مراسم، استاندار زنجان نیز با حضور در جمع عزاداران و همراهی با دسته زینبیه اعظم، ضمن ادای احترام به مقام شامخ حضرت زینب کبری(س)، در برنامه‌های عزاداری و سوگواری این روز معنوی شرکت کرد.

استاندار زنجان در حاشیه این مراسم، یوم‌الزینب(س) را نمادی از تداوم فرهنگ عاشورا و پیام‌رسانی نهضت حسینی دانست و بر ضرورت حفظ و ترویج ارزش‌های دینی، فرهنگی و انقلابی در جامعه تأکید کرد.

دسته زینبیه اعظم زنجان به عنوان یکی از آیین‌های شاخص مذهبی استان، هر ساله در یوم‌الزینب(س) با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود و جلوه‌ای از ارادت مردم دارالمؤمنین زنجان به خاندان عصمت و طهارت(ع) را به نمایش می‌گذارد.
 


تعداد نمایش ها (7)/نظرات (0)

DNN