استاندار زنجان همزمان با برگزاری آیین باشکوه یومالزینب(س)، با حضور در دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان در کنار هزاران نفر از عاشقان اهلبیت(ع)، در مراسم سوگواری و عزاداری حضرت زینب کبری(س) شرکت کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری زنجان همزمان با فرارسیدن یومالزینب(س)، آیین معنوی و باشکوه عزاداری در زینبیه اعظم زنجان با حضور گسترده مردم مؤمن و ولایتمدار استان برگزار شد.
در این مراسم، استاندار زنجان نیز با حضور در جمع عزاداران و همراهی با دسته زینبیه اعظم، ضمن ادای احترام به مقام شامخ حضرت زینب کبری(س)، در برنامههای عزاداری و سوگواری این روز معنوی شرکت کرد.
استاندار زنجان در حاشیه این مراسم، یومالزینب(س) را نمادی از تداوم فرهنگ عاشورا و پیامرسانی نهضت حسینی دانست و بر ضرورت حفظ و ترویج ارزشهای دینی، فرهنگی و انقلابی در جامعه تأکید کرد.
دسته زینبیه اعظم زنجان به عنوان یکی از آیینهای شاخص مذهبی استان، هر ساله در یومالزینب(س) با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار میشود و جلوهای از ارادت مردم دارالمؤمنین زنجان به خاندان عصمت و طهارت(ع) را به نمایش میگذارد.
تعداد نمایش ها (7)/نظرات (0)