همزمان با شامگاه عاشورای حسینی، دکتر سید محسن صادقی، استاندار زنجان، با حضور در آیین پرشور و معنوی عزاداری مسجد فیضیه زنجان، در کنار اقشار مختلف مردم، هیئات مذهبی و جمعی از مدیران ستادی استانداری، در ماتم شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادارش به سوگواری پرداخت.
به گزارش روابط عمومی استانداری زنجان، در این مراسم معنوی که با حضور گسترده عاشقان اهلبیت(ع) برگزار شد، استاندار زنجان ضمن همراهی با عزاداران حسینی، فرهنگ عاشورا را سرچشمهای ماندگار برای ترویج روحیه ایثار، فداکاری و مسئولیتپذیری اجتماعی دانست و بر نقش بیبدیل این مکتب انسانساز در تحکیم همبستگی اجتماعی و پاسداری از ارزشهای دینی و انقلابی تأکید کرد.
آیین عزاداری شب عاشورا در مسجد فیضیه زنجان، جلوهای از ارادت و دلدادگی مردم مؤمن و ولایتمدار این دیار به ساحت مقدس سیدالشهدا(ع) و پیام جاودان نهضت عاشورا بود.
تعداد نمایش ها (7)/نظرات (0)