X
بیانیه راهبرد مشارکت های عمومی

هر سازماني برای تحقق به اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه به تمامی مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخوردهاي حاصل، تعاملات دوسويه و انتخاب راهبردهاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد. ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکان پذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.

استانداری زنجان در راستاي انجام ماموريت سازماني خود در تلاش است با برنامه محوري، نگاه سيستمي و توان کارشناسي، خدمات خود را در چارچوب وظايف قانوني خود به مخاطبين ارائه نمايد. در همین خصوص و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي، استانداری زنجان لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم به ويژه نخبگان، متخصصين، صاحب نظران، مديران و کارشناسان را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد.
مخاطب گرامی شما مي توانيد ديدگاه خود را از طریق راههای ارتباطی زیر اعلام نمایید. بدیهی است نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما کمک بزرگی در ایجاد شرایط مطلوب در استان خواهد داشت.

1-     درگاه الکترونیک ثبت درخواست مشارکت موجود بر روی تارنما به آدرس : کلیک کنید
2-     لینک الکترونیکی موجود در زیر سایت استاندار، معاونین استاندار، مدیران کل ستادی و فرمانداران با عنوان ارتباط با مدیر
3-     تماس با شماره تلفن های اعلام شده در بخش شماره تماسهای مدیران
4-    ارایه درخواست به صورت حضوری در میز خدمت استانداری
5-    اعلام نظر بر روی پیش نویس های قوانین از طریق فرم مربوطه در آدرس : کلیک کنید

دی ان ان