Toggle navigation
ورود
صفحه اصلی
معرفی فرمانداری
چارت سازمانی
شرح وظایف
شرح وظایف فرمانـدار
شرح وظايف واحد معاونت سياسي و اجتماعي
شرح وظايف روابط عمومي و ارزیابی
شرح وظايف واحد امور بانوان
اهداف و وظایف فرمانداری
معاونت ها
معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی
معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع
شرح وظایف
امور اداری و مالی
گروه برنامه ریزی و عمران
معاونت هماهنگی امور عمرانی
همکاران فرمانداری
امور یارانه ها
سیمای شهرستان
جمعیت و نیروی انسانی
موقعیت جغرافیائی و عوارض مهم طبیعی
موزه ها و آثار تاریخی شهرستان زنجان
جاذبه های طبیعی و گردشگری
پیشینه تاریخی
ویژگیهای اقلیمی و آب و هوايی
صنایع دستی شهرستان
سیاسی و انتخابات
تقسیمات کشوری
جمعیت به تفکیک بخش
اطلاعات دهیاری ها
آمار روستاها به تفکیک بخش
دستورالعمل تبلیغات انتخابات
احزاب،گروه ها و تشكلها
قوانین و مقررات انتخابات
تقسیمات سیاسی
بخشداری ها
بخشداری مرکزی زنجان
بخشداری قره پشتلو
بخشداری زنجانرود
تماس با ما
شرح وظایف رئیس اداره امور اداری ومالی
شرح وظایف رئیس اداره امور اداری ومالی
نظارت بر حسن انجام فعالیتهای امور اداری، مالی، خدمات و پشیبانی در فرمانداری و بخشداری های تابعه.
ایجاد هماهنگی بین واحدهای تحت سرپرستی و صدور دستورالعمل ها و ضوابط مربوطه.
سازماندهی فعالیت های مربوطه و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسؤولیت و اختیارات کارکنان.
مطالعه و بررسی وضعیت نیروی انسانی و تشکیلات فرمانداری و بخشداری های تابعه و اقدام لازم برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز.
انجام امور اداری در خصوص انتصاب، عزل، انتقال و مأموریت کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه.
نظارت بر تکمیل و تنظیم پرونده های پرسنلی کارکنان و تهیه خلاصه پرونده کارکنان فرمانداری و بخشداریهای تابعه.
نظارت بر انجام امور ارزشیابی کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه.
بررسی نیازهای آموزشی کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه و معرفی کارکنان به مراجع مسؤل.
نظارت بر اجرای مقررات انضباطی کارکنان فرمانداری.
نظارت بر صدور احکام مرخصی های کارکنان در حدود قوانین و مقررات مربوطه فرمانداری.
نظارت بر صدور احکام مأموریت های اداری کارکنان و تأمین اعتبار و امکانات مورد نیاز.
ایجاد تسهیلات لازم بمنظور تأمین رفاه کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه.
نظارت بر امور دریافت ها و پرداخت های مستمر و غیر مستمر مطابق اعتبارات مربوطه و حواله های رسیده.
رسیدگی به دفاتر اعتبارات و تأمین هزینه ها بر اساس اعتبارات تخصیصی به تفکیک مواد و برنامه.
نظارت بر صدور اسناد هزینه های مستمر و غیر مستمر فرمانداری و ثبت ارقام هزینه در دفاتر مربوطه.
همكاري در تهیه و تنظیم لیست پرداخت اضافه کاری و ... کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه.
بررسی و تامین لوازم مورد نیاز و انجام تعمیرات ساختمان، اموال و اثاثیه فرمانداری و نظارت در حفظ و نگهداری آنها.
نظارت بر تنظیم و نگهداری حساب انبار و اسناد خرید.
تأمین و تنظیم برنامه خدمات ارتباطی، تأسیسات، خدمتگزاران، رانندگان و نگهبانان و نظارت بر عملکرد آنها.
نظارت برحسن جریان دریافت، ثبت، توزیع و ارسال مکاتبات فرمانداری.
نظارت بر حسن انجام امور ماشین نویسی و تکثیر اوراق و نامه های اداری فرمانداری.
رسیدگی به امور بایگانی و نگهداری کلیه مکاتبات، اسناد، مدارک و اوراق اداری عادی فرمانداری.
انجام سایر امور محوله از جانب مقام مافوق.
محمود سهرابی
رئیس اداره امور اداری و مالی
DNN