اخبار

پاسخگویی مدیر کل آموزش و پرورش، شهردار زنجان و مدیر کل ثبت احوال استان به درخواست ها و شکایات مطرح شده از سوی مردم در تماس با تلفن 111 سامد

مظفری مدیر کل آموزش و پرورش، یگانه شهردار زنجان و شفیعی مدیر کل  ثبت  احوال استان روز دوشنبه مورخ  1399/12/18 از ساعت 8:30 با حضور در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری به تعدادی از درخواست ها و شکایات مردمی، به صورت مستقیم از طریق خط 111 پاسخ دادند. 

تاریخ: چهارشنبه, 20 اسفند,1399
نویسنده: سعادتی
دسته ها: اخبار
نسخه چاپی
پاسخگویی مدیر کل آموزش و پرورش، شهردار زنجان و مدیر کل ثبت احوال استان به درخواست ها و شکایات مطرح شده از سوی مردم در تماس با تلفن 111 سامد

در ادامه روند پاسخگویی مسئولین به مطالبات مردمی و افکار عمومی از طریق تلفن (111) به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، برنامه ارتباط مردمی مسئولین در بستر سامد با حضور سه تن از مدیران دستگاه های اجرایی، صبح روز دوشنبه مورخ 1399/12/18 برگزار شد. مظفری مدیر کل آموزش و پرورش از ساعت 8:30  الی 10 ، یگانه شهردار زنجان 10:10 الی 11:40 و شفیعی مدیر کل  ثبت  احوال استان استان از ساعت 11:50 الی 13:15 پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردمی بودند.


تعداد نمایش ها (251)/نظرات (0)