پرسش های متداول

سوالات متداول :

  1. 1. نحوه پیگیری پاسخ نامه های ثبت شده در سایت به چه صورتی است؟

متقاضیان محترم، در صورتی که اطلاعات ( شماره تماس و کد ملی ) صحیح را در سایت وارد کرده باشند، می توانند از طریق تماس با خط 111 و با انتخاب کلید 2 یا 3 از طریق تلفن با کارشناسان پیگیری ارتباط برقرار نموده و با ارائه کد ملی پیگیر درخواست ها یا شکایات خود باشند.   

  1. 2. نحوه اقدام در خصوص درخواست ها و شکایات بدون مراجعه حضوری به چه صورت است ؟

متقاضیان محترم می توانند همه روزه از ساعت 8 صبح الی 14 با خط 111 تماس حاصل نموده و با انتخاب کلید 2 یا 3 با کارشناسان ارتباط برقرار نموده و درخواست ها و شکایات خود را عنوان نمایند.

پاسخگویی به تماس ها در روزهای پنج شنبه از ساعت 8 صبح الی 13 می باشد.