افشاری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، رضوی مدیر کل امور مالیاتی و میری سیاهی سرپرست مخابرات منطقه استان روز دوشنبه مورخ 1399/09/24 از ساعت 8:30 با حضور در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری به تعدادی از درخواست ها و شکایات مردمی، به صورت مستقیم از طریق خط 111 پاسخ خواهند داد.
برنامه پاسخگویی مدیران اجرایی به مطالبات مردمی و افکار عمومی از طریق تلفن 111 به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، صبح روز دوشنبه مورخ 1399/09/24 تشکیل خواهد شد. افشاری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای از ساعت 8:30 الی 10 ، رضوی مدیر کل امور مالیاتی از ساعت 10 الی 11:40 و میری سیاهی سرپرست مخابرات منطقه استان از ساعت 11:50 الی 13:15 با حضور در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان پاسخگوی درخواست های مردمی خواهند بود.
تعداد نمایش ها (1009)/نظرات (0)