افشاری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، رضوی مدیر کل امور مالیاتی و میری سیاهی سرپرست مخابرات منطقه استان روز دوشنبه مورخ 1399/09/24 از ساعت 8:30 با حضور در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری به تعدادی از درخواست ها و شکایات مردمی، به صورت مستقیم از طریق خط 111 پاسخ دادند.
در ادامه روند پاسخگویی مسئولین به مطالبات مردمی و افکار عمومی از طریق تلفن (111) به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، برنامه ارتباط مردمی مسئولین در بستر سامد با حضور سه تن از مدیران دستگاه های اجرایی، صبح روز دوشنبه مورخ 1399/09/24 برگزار شد. افشاری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای از ساعت 8:30 الی 10 ، رضوی مدیر کل امور مالیاتی از ساعت 10:10 الی 11:40 و میری سیاهی سرپرست مخابرات منطقه استان از ساعت 11:50 الی 13:15 پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردمی بودند.
تعداد نمایش ها (71)/نظرات (0)