اخبار

پاسخگویی مدیران دستگاههای اجرایی استان به درخواست ها، شکایات، پیشنهادات و انتقادات مردم در تماس با تلفن 111 سامد مورخ 1404/03/05

پاسخگویی مدیران دستگاههای اجرایی استان به درخواست ها، شکایات، پیشنهادات و انتقادات مردم در تماس با تلفن 111 سامد مورخ 1404/03/05

شهردار زنجان، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان- سرپرست فرمانداری زنجان روز دوشنبه مورخ 1404/03/05 از ساعت 8:30 با حضور در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری به تعدادی از درخواست ها و شکایات مردمی، به صورت مستقیم از طریق خط 111 پاسخ دادند.

تاریخ: چهارشنبه, 07 خرداد,1404
نویسنده: سعادتی
دسته ها: اخبار
نسخه چاپی
پاسخگویی مدیران دستگاههای اجرایی استان به درخواست ها، شکایات، پیشنهادات و انتقادات مردم در تماس با تلفن 111 سامد مورخ 1404/03/05
در ادامه روند پاسخگویی مسئولین به مطالبات مردمی و افکار عمومی از طریق تلفن (111) به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، برنامه ارتباط مردمی مسئولین در بستر سامد با حضور 3 تن از مدیران دستگاههای اجرایی استان، صبح روز دوشنبه مورخ 1404/03/05 جهت رسیدگی به درخواست ها و مسائل عموم مردم شریف استان برگزار شد. مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از ساعت 9:45 الی 10:45 کاظمی سرپرست فرمانداری زنجان از ساعت از ساعت 11 الی 12 پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردمی بودند.
پاسخگویی شهردار به دلیل اختلال در فیبرنوری لغو و به زمان دیگری موکول گردید.

تعداد نمایش ها (3)/نظرات (0)