اخبار

پاسخگویی رئیس امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به درخواست ها و شکایات مطرح شده از سوی مردم در تماس با تلفن 111 سامد

خانمحمدی رئیس امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران، صفری مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، علی اکبری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان روز دوشنبه مورخ 1399/08/05  از ساعت 8:30 با حضور در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری به تعدادی از درخواست ها و شکایات مردمی، به صورت مستقیم از طریق خط 111 پاسخ دادند. 

تاریخ: ﺳﻪشنبه, 06 آبان,1399
نویسنده: مریم بیات
دسته ها: اخبار
نسخه چاپی
پاسخگویی رئیس امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان به درخواست ها و شکایات مطرح شده از سوی مردم در تماس با تلفن 111 سامد

در ادامه روند پاسخگویی مسئولین به مطالبات مردمی و افکار عمومی از طریق تلفن (111) به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، برنامه ارتباط مردمی مسئولین در بستر سامد با حضور سه تن از مدیران دستگاه های اجرایی، صبح روز دوشنبه مورخ 1399/08/05  برگزار شد. خانمحمدی رئیس امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران از ساعت 8:30  الی 10 ، صفری مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از ساعت 10 الی 11:40 و علی اکبری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از ساعت 11:50 تا 13:15 پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردمی بودند.


تعداد نمایش ها (47)/نظرات (0)