شناسنامه پستهاي سازماني
1- وزارت/ موسسه : استانداري زنجان
2- واحد سازماني: معاونت سياسي و امنيتي
3- محل جغرافيایي خدمت : شهرستان زنجان
4- عنوان پست : مدير كل دفتر امور اجتماعي
5- نوع پست : ثابت (رشته شغلي: كارشناس مطالعات اجتماعي)
6- شماره پست : 62-13
7- شرح وظايف پست :
الف) حوزه امور اجتماعي :
ب) حوزه سازمانهاي مردم نهاد :
8- شرايط احراز:
دارا بودن مدرك تحصيلي ليسانس يا فوق ليسانس يا دكترا در يكي از رشته هاي تحصيلي :
1- گروه علوم اجتماعي ، گروه روانشناسي و حصول تجارب مربوط طبق جدول شرايط احراز.
2- روزنامه نگاري ، مطالعات خانواده ، مديريت دولتي و حصول تجارب مربوط طبق جدول شرايط احراز.
9- توانمنديهاي مورد نياز :
1- نظارت و هماهنگي براي شناسايي و اولويت بندي نیازها و خصوصيات اجتماعی ، فرهنگی و رفاهي استان .
2- برنامه ريزي براي شناسايي مسائل ، مشكلات و آسیب های اجتماعی در جهت بهبود شاخص هاي فرهنگي ، اجتماعي و رفاهي استان .
3- بررسي مسائل و نيازمندي هاي اجتماعي و فرهنگي منطقه ، تعيين اولويت ها در اين زمينه و تعامل و همكاري با حوزه ستاد وزارت كشور .
4- بررسي نیازها و مراقبت در مسائل بهداشتی ، فرهنگی و اجتماعی استان و هماهنگي براي بهبود امور مربوطه .
5- نظارت و رسيدگي بر بهبود وضع اماكن عمومي .
6- نظارت لازم در جهت تجهیز و افزايش ميزان مشاركت مردم روستا و شهر در امور اجتماعی و كارهای عام المنفعه .
7- برنامه ريزي و هماهنگي براي برگزاري جلسات كارگروه اجتماعي و فرهنگي .
8- نظارت بر برنامه هاي فرهنگي دستگاه هاي اجرايي استان .
9- نظارت و مراقبت در تشكیل و فعالیت شورای نامگذاری استان بر اساس مقررات موجود .
10- نظارت بر نامگذاری و تغییر نام واحدهای مختلف تقسیماتكشوری و اماکن عمومی در سطح استان و ارائه پیشنهادات لازم به وزارت کشور.
11- شناسايي زمینه های مشاركت مردم در موضوعات اجتماعی و تدوين برنامه ها و راهكارهای مناسب در جهت افزایش آن در استان .
12- برنامه ريزي و نظارت بر عوامل مؤثر در جهت اجرای سیاستهای اجتماعی دولت از طریق سازمانهای مردم نهاد .
13- برنامه ریزی بمنظور توانمند سازی سازمانهای مردم نهاد و نظارت مستمر بر فعالیت آنها مطابق با قوانین و مقررات .
14- نظارت بر فرآيند صدور پروانه تأسيس تشكلهاي مردمي در سطح استان و بررسي عملكرد فرمانداريها نسبت به صدور مجوز سازمانهاي مردم نهاد.
15- نظارت بر روند بررسی و رسیدگی به گزارشات و شكایات واصله مربوط به سازمانهای مردم نهاد و اعلام نتايج به مراجع ذیربط .
16- بررسی و مطالعه راهكارهای تشویق و ارتقاء كیفی سازمانهای مردم نهاد از طریق بسترسازی اجتماعی و هدایت منابع مختلف یارانهای تخصيصی دولت در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه .
17- راهبري، هماهنگی و همكاری با فرمانداریها در راستای اهداف توسعه فرهنگي ، اجتماعی و رفاهي از طريق افزايش ميزان مشاركت مردم و نهادها در سطح استان .
18- انجام امور مربوط به دبيرخانه سازمانهاي مردم نهاد .
19- انجام سایر امور محوله از جانب مقام مافوق .
- توانايي مديريت و اداره مؤثر جلسات
- توانايي برنامهريزي ميان مدت براي تحقق اهداف حوزه كاري
- توانايي سازماندهي مناسب منابع در اختيار براي تحقق اهداف حوزه كاري
- توانايي و مهارت ايجاد هماهنگي لازم ميان منابع داخلي و خارجي سازمان
- توانايي نظارت و كنترل بر نتايج و خروجي فرآيندها و فعاليتهاي مجموعه تحت مديريت
- توانايي هدايت و رهبري كاركنان تحت مديريت
- توانايي حل تعارضات گروهي و سازماني در حوزه فعاليت
- توانايي ايجاد گروه و تيم هاي كاري اثربخش در واحد تحت مديريت
- آشنايي كافي با مجموعه قوانين و مقررات مرتبط با حوزه فعاليت
- توانايي در مهارتهاي هفتگانه فنآوري اطلاعات
- مهارت در تصميم گيري سيستمي و همه جانبه در حوزه فعاليت
- آشنايي با علوم و فنون نوين مديريت
- توانايي ايجاد انگيزه در كاركنان
- برخورداري از روحيه تعامل، مشاركتپذيري و سعة صدر
- توانايي برقراري ارتباط و تعامل سازنده با دستگاههاي اجرايي و سازمانهاي ذيربط
- توانايي تجزيه و تحليل و تصميم گيري در مسائل مرتبط با حوزه كاري
- برخورداري از روحيه مسئوليت پذيري، پاسخگويي و پاسخ خواهي در امور مربوط به حوزه كاري
- توانايي برخورداري از نظرات مشورتي و كارشناسي و اعمال مديريت مشاركتي
- توانايي طبقه بندي، تسهيم ، تشريك و توزيع اطلاعات
- توانايي تفويض اختيارات و توانمندسازي مجموعه تحت مديريت
- آشنايي با خصوصيات فرهنگي و اجتماعي استان
- آشنايي با برنامههاي توسعه اجتماعي و فرهنگي كشور
- توانايي نظارت بر فعالیت تشكلها و سازمانهای مردم نهاد مطابق قوانین و مقررات
- توانايي احصاي نيازهاي بهداشتي، فرهنگي و اجتماعي استان
10- دوره هاي آموزشي مورد نياز :
آسيبهاي اجتماعي
آشنايي با پديده ها و آسيب هاي اجتماعي
روانشناسي اجتماعي
آشنايي با سازمان هاي مردم نهاد
آمايش سرزمين
مديريت زمان
ارزيابي عملكرد
حكومت ها و سازمان هاي محلي
مشاركت سياسي زنان از ديدگاه اسلام
تصميم گيري و حل مساله
تجزيه و تحليل سيستم ها
جامعه شناسي عمومي
آمار توصيفي
مديريت
مهارت هاي هفتگانه فن آوري اطلاعات
دوره هاي الزامي مديران مياني
مباني نظري انديشه هاي ديني امام خميني (ره)
وظايف و نقش هاي سرپرستي
آشنايي با روش ها و فنون كار با مديران مافوق
برنامه ريزي در دستگاههاي دولتي (تمركز بر فرآيندها)
فرآيند و فنون تصميم گيري (سازماني)
طراحي فرآيندها و ساختارهاي سازماني
مديريت ارتباطات سازماني
سيستمهاي اطلاعات مديريت (MIS )
مديريت عملكرد
مديريت منابع انساني
راهبردهاي آموزش و توان افزايي
مديريت منابع
رويكردهاي نوين مديريت دولتي
شفافيت و سلامت اداري
مديريت بودجه در بخش عمومي و رويكردهاي نوين آن
رهبري تحول در سازمان ها
انديشه هاي نو در مديريت
مديريت خصوصي سازي
ظرفيت سازي براي كوچك سازي
مديريت و مهندسي ارزش
مسئولين مربوطه
عنوان پست سازماني
نام و نام خانوادگي
تاريخ
امضاء
نسخه:
تعيين كننده وظايف
تأييد كننده وظايف
مسؤل واحدتشكيلات
2- واحد سازماني: دفتر امور اجتماعي
4- عنوان پست : معاون مدير كل
6- شماره پست : 63-13
1- هماهنگي براي شناسايي نیازها و خصوصيات اجتماعی ، فرهنگی و رفاهي استان .
2- هماهنگی برای بررسی و شناسایی مسائل ، مشكلات و آسیب های اجتماعی استان .
3- جمع بندی و تدوین مشكلات اجتماعی بر مبناي بررسی های كارشناسي بعمل آمده و انعکاس آن به مراجع ذیربط .
4- هماهنگي و پیگیری مسائل مربوط به امور بهداشتی ، آموزشی ، گردشگری ، امور جوانان و ارائه گزارشهاي لازم به مقامات ذيصلاح .
5- هماهنگی و پیگیری لازم در انجام بهینه وظایف همکاران دفتر امور اجتماعی .
6- هماهنگي براي ابلاغ قوانین ، آئیننامه ها و دستورالعملهای مربوط به دفتر ، به واحدها و فرمانداریهای تابعه و نظارت بر اجرای آنها .
7- بررسی مشکلات و دریافت گزارش عملکرد از واحدهای ستادی و فرمانداریها در ارتباط با حوزه فعالیت امور اجتماعی و سازمانهاي مردم نهاد.
8- هماهنگی و تعامل برای تشکیل جلسات مورد نیاز و پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه نهایی .
9- بررسی و پیشنهاد راه کارهای ارتقاء کیفی وظایف مربوط به امور اجتماعی و سازمانهاي مردم نهاد به مدیر کل .
10- نظارت و پيگيري براي انجام امور مربوط به سازمانهاي مردم نهاد .
11- انجام امور مربوط به دبيرخانه سازمانهاي مردم نهاد .
12- انجام سایر امور محوله از جانب مافوق .
- توانايي برگزاري و اداره مؤثر جلسات
- آشنايي با مجموعه قوانين و مقررات مرتبط با حوزه فعاليت
گذراندن دوره هاي الزامي مديران مياني
4- عنوان پست : مسئول دفتر
5- نوع پست : ثابت (رشته شغلي: مسئول دفتر)
6- شماره پست : 64-13
1- تنظیم برنامه ها ، اوقات ملاقات و جلسات با رعايت اولويت .
2- راهنمایی و پاسخگویی محترمانه به مراجعان و همكاران .
3- آماده نمودن سوابق و اطلاعات مورد نياز جهت مطالعه مديركل قبل از شروع جلسات .
4- هماهنگي و تمهيد مقدمات مورد نياز جهت برگزاری جلسات .
5- ابلاغ دستورات صادره مديركل به اشخاص و واحدهاي ذيربط و پيگيري آنها .
6- دريافت نامه ها ، اوراق ، پرونده ها و ساير مكاتبات رسيده به دفتر .
7- دسته بندی و مرتب كردن نامه ها ، اوراق ، پرونده ها و ساير مكاتبات رسيده و ارائه آن به مسئولين ذيربط .
8- تسريع در ارجاع نامه هاي دفتر به واحدها و افراد مرتبط .
9- پيگيري نامه ها و ساير مكاتبات توزيع شده بين افراد ذيربط تا حصول نتیجه .
10- بايگاني نامه ها ، اوراق ، پرونده ها و ساير مكاتبات موردي .
11- تهيه پيش نويس برخي از نامه هاي مربوط به حوزه دفتر .
12- تايپ نامه هاي كوتاه و فوري مورد نياز دفتر .
13- پاسخگويي به مكالمات تلفني و برقراري ارتباطات تلفني مورد نياز دفتر .
14- دريافت و ارسال اطلاعات مورد نياز دفتر از طريق اتوماسيون اداري و پست الكترونيك .
15- دريافت و ارسال نمابرهاي (فاكس هاي) مورد نياز دفتر .
16- تهيه ، تدوين و به هنگام نمودن اطلاعات مربوط به شماره تلفن ، نمابر ، پست الكترونيك و آدرس دستگاه هاي اجرايي ، دفاتر و واحدها و افراد مرتبط با اهداف و وظايف دفتر .
17- پي گيري و تأمين ملزومات و اقلام مورد نياز دفتر .
18- هماهنگي لازم براي پذیرایی مدیران ، کارکنان ، میهمانان و مراجعين به دفتر .
19- انجام سایر امور محوله از جانب مافوق .
دارا بودن گواهينامه دانشنامه ليسانس يا فوق ليسانس در يكي از رشته هاي گروه امور اداري و مديريت ، گروه امور خدمات اداري ، علوم اجتماعي ، حقوق ، روانشناسي و حصول تجارب مربوط طبق جدول شرايط احراز
ساير شرايط: آشنايي با نرم افزارهاي تايپ مكاتبات و نرم افزارهاي اداري و داشتن مهارتهاي هفتگانه ICDL طي دوره آموزشي مربوطه در زمينه برقراري ارتباطات و روابط عمومي ، گزارش نويسي و ... .
- آشنايي با اصول و فنون روابط عمومي
- توانايي در اداره امور دفتري
- توانايي تهيه گزارش و تحليل اطلاعات
- آشنايي با روشها و فنون كار با مديران مافوق
- آشنايي با مهارتهاي هفتگانه فنآوري اطلاعات
- توانايي برنامهريزي و هماهنگي كليه ملاقاتها و جلسات مدير مربوطه
روش پاسخگويي به مراجعين
شناخت افكار عمومي
ارتباطات مردمي
اصول و آداب تشريفات
هنر خوب نوشتن در روابط عمومي
اطلاع رساني و شيوه هاي آن
شناخت تعاريف و مفاهيم مشاركت
افكار سنجي
روش تحقيق
آئين نگارش مكاتبات اداري
اصول بايگاني
اصول گزارش نويسي
چگونگي تنظيم كارتابل، جلسات و ملاقاتهاي مدير
آشنايي با اينترنت و كاربرد آن در اداره امور دفتري
فن بيان و آئين سخنوري
خلاصه سازي مكاتبات و نوشته هاي اداري
ارتباطات سازماني
اداره امور دفتري
ماشين هاي مورد استفاده در دفاتر
امور مالي مسئولان دفاتر
قوانين و مقررات اداري و استخدامي
حفاظت اسناد و مدارك طبقه بندي شده
مسئولان دفاتر مديران
4- عنوان پست : کارشناس مسئول امور اجتماعي
6- شماره پست : 65-13
1- مطالعه ، تجزيه و تحليل و شناسایی خصوصیات فرهنگی ، اجتماعی ، رفاهی و بهداشتي استان و ارائه راه کار به مقامات مافوق .
2- مطالعه ، تجزيه و تحليل و شناسایی مسائل ، مشكلات و آسيب هاي اجتماعي در سطح استان و ارائه راه كارهاي مناسب جهت رفع آنها .
3- هماهنگي و تماس مستمر با ارگانها و سازمانهای مرتبط با امور اجتماعی در چارچوب اجراي برنامه های توسعه .
4- تجزيه و تحليل آمار مربوط به جرائم اجتماعی و ارائه پيشنهادات مناسب براي جلوگيري از آنها .
5- پيگيري لازم براي انجام امور مربوط به تشكيل و فعاليت شوراي نامگذاري استان .
6- بررسي درخواست هاي مربوط به نامگذاري و تغيير نام واحدهاي مختلف تقسيمات كشوري و اماكن عمومي در سطح استان و ارائه پيشنهادات لازم به مقام مافوق .
7- نظارت و پيگيري لازم در مورد بهبود وضع اماکن عمومی .
8- انجام امور مربوط به برگزاری سمینارهای مختلف اجتماعی و پیگیری تصمیمات .
9- هماهنگي براي اجراي برنامه هاي فرهنگي در دستگاه هاي اجرايي و ارائه پيشنهادات لازم .
10- انجام امور مربوط به دبيرخانه كار گروه اجتماعي فرهنگي .
11- هماهنگي لازم با مراكز پژوهشي استان در زمينه امور فرهنگي و اجتماعي .
- توانايي انجام تحقيقات و مطالعات كاربردي مرتبط با حوزه كاري
- توانايي تهيه گزارشهاي تحليلي در حوزههاي اجتماعي و فرهنگي
- توانايي گردآوري آمار و اطلاعات و تجزيه و تحليل آنها
- آشنايي با روشها و اصول مكاتبات اداري
- تسلط بر كليه نرم افزارهاي تخصصي مربوط به حوزه فعاليت
- توانايي مطالعه پديدههاي اجتماعي و آسيب شناسي آنها
- توانايي برقراري ارتباط و تعامل سازنده با ردههاي هم سطح، مافوق و ارباب رجوع
روانشناسي سياسي
تاريخ روابط خارجي ايران 1
تاريخ روابط خارجي ايران 2
قوانين و مقررات و مصوبات و بخشنامههاي مربوط به پديدهها و آسيبهاي اجتماعي
جمعيت شناسي ايران 1
جمعيت شناسي ايران 2
نماگر سرمايه اجتماعي و پيامدهاي آن بر توسعه اجتماعي ، اقتصادي 1
نماگر سرمايه اجتماعي و پيامدهاي آن بر توسعه اجتماعي ، اقتصادي 2
حكومت ها و سازمان هاي محلي (1)
حكومت ها و سازمان هاي محلي (2)
اصول و مباني فرهنگ شناسي 1
اصول و مباني فرهنگ شناسي 2
مهندسي فرهنگي كشور
برنامه ريزي اوقات فراغت جوانان
بودجه بندي ، انواع آن و شيوه هاي ابلاغ بودجه به دستگاهها
پولشويي (اختصاصي)
برنامه ريزي شهري
مهاجرت و توسعه شهري
برنامه چهارم توسعه اجتماعي ، فرهنگي و اقتصادي كشور
برنامه ريزي اجتماعي
ژئوپلتيك فرهنگي و امنيت ملي
جمعيت شناسي اقتصادي و اجتماعي
جامعه شناسي توسعه
جامعه شناسي شهري
جامعه شناسي سازمانها
تحقيقات كمي و كيفي
آمار توصيفي و استنباطي
مباني و اصول برنامه ريزي
نگرش سنجي
SPSS
آمار در علوم اجتماعي
مهارتهاي هفتگانه فن آوري اطلاعات
4- عنوان پست : کارشناس امور اجتماعي
6- شماره پست : 66-13
1- تجزيه و تحليل آمار و اطلاعات در زمينه خصوصيات فرهنگي ، اجتماعي ، رفاهي و بهداشتي استان بر مبناي داده هاي مأخوذه با اولويت معاونت برنامه ريزي استانداري .
2- تجزيه و تحليل آمار و اطلاعات در زمينه آسيبها و جرائم اجتماعي در سطح استان بر مبناي داده هاي مأخوذه با اولويت اداره سياسي استانداري .
3- انجام امور مربوط به دبيرخانه كار گروه اجتماعي و فرهنگي و برگزاري جلسات و پيگيري مصوبات .
4- نظارت و پيگيري اجراي مصوبات كميته ساماندهي بند « ي » ماده 104 قانون برنامه چهارم توسعه و قوانين مشابه در برنامه هاي بعدي .
5- نظارت و پيگيري امور مربوط به ستاد ساماندهي متكديان .
6- نظارت بر اجراي برنامه هاي فرهنگي دستگاه هاي اجرايي استان بر اساس اطلاعات مأخوذه از معاونت برنامه ريزي استانداري و ديگر دستگاه ها و نهادها و ارائه پيشنهادات لازم براي غناي برنامه ها .
7- نظارت بر عملكرد دستگاه هاي اجرايي در خصوص مراجعات و مكاتبات مربوط به مسائل و مشكلات اجتماعي .
8- هماهنگي و همكاري با مراكز پژوهشي استان در زمينه مسائل فرهنگي و اجتماعي .
9- هماهنگي با كارشناسان فرمانداريها در انجام امور محوله .
10- پيگيري امور مربوط به مناسبتهاي مهم سال و هماهنگي با دستگاه هاي مربوط .
11- بررسي لازم براي شناخت و بهبود زمينه هاي مشاركت مردم در موضوعات اجتماعي و پيشنهاد راه كارهاي مناسب به مافوق .
برنامهريزي اوقات فراغت جوانان
روش تحقيق در علوم اجتماعي
برنامه ريزي شهري در ايران
مذاكره جلسات
جامعه شناسي جمعيت
تحليل مدلهاي برنامه ريزي اجتماعي
مباني برنامه ريزي شهري
فنون پيش بيني در برنامه ريزي شهري
مباني و اصول برنامه ريزي در توسعه ملي و منطقه اي
4- عنوان پست : كاردان امور اجتماعي
5- نوع پست : ثابت (رشته شغلي: كاردان مطالعات اجتماعي)
6- شماره پست : 67-13
1- جمع آوری اطلاعات و آمار لازم به منظور بررسی و پیگیری موضوعات ارجاعی در زمینه مسائل اجتماعی .
2- انجام بررسی های مقدماتی در زمینه مسائل اجتماعی و ارائه نتایج به مقامات مافوق .
3- شناسايي مشکلات اجرایی برنامه های اجتماعی و رفاهی و انعكاس آنها به مقامات مافوق .
4- تماس با واحدهای مربوطه و پیگیری جهت اجرای برنامه های اجتماعی و رفع مشکلات و موانع .
5- همكاري در انجام امور مختلف در ارتباط با رفاه عمومی ، بهداشتی ، طبقات کم درآمد و گروههای خاص استان .
6- راهنمايي و پاسخگويي به مراجعان در زمينه مسائل اجتماعي .
7- پیگیری امور محوله در ارتباط با مسائل اجتماعي و فرهنگي .
8- گردآوري اطلاعات و انجام بازرسي هاي لازم از وضعيت اماكن عمومي استان .
9- همكاري در برگزاري مناسبتهای مهم سال .
10- همکاری با کارشناسان امور اجتماعي در انجام امور مربوطه .
11- انجام سایر امور محوله از جانب مافوق.
دارا بودن مدرك تحصيلي فوق ديپلم يا ليسانس در يكي از رشته هاي تحصيلي :
2- روزنامه نگاري ، تربيت معلم مطالعات اجتماعي ، مديريت دولتي ، امور دولتي و حصول تجارب مربوط طبق جدول شرايط احراز.
- توانايي تهيه گزارش در حوزههاي اجتماعي و فرهنگي
- توانايي بررسي پديدههاي اجتماعي و آسيب شناسي آنها
- توانايي در مهارتهاي هفتگانه فنآوري اطلاعات
روانشناسي سياسي
نماگر سرمايه اجتماعي و پيامدهاي آن بر توسعه اجتماعي ، اقتصادي2
4- عنوان پست: کارشناسمسئول امور اجتماعي (سازمانهای مردم نهاد)
6- شماره پست : 68-13
1- بررسی و شناسايي زمینه های مشاركت مردم در موضوعات اجتماعی و ارائه راهكارهای مناسب در جهت افزایش آن در استان .
2- هماهنگي و پيگيري امور مربوط به سازمانها و مؤسسات رفاهي ، خيريه و عام المنفعه استان .
3- بررسي عوامل مؤثر در اجراي برنامه هاي اجتماعي و بكارگيري آنها از طريق سازمانهاي مردم نهاد .
4- انجام امور مربوط به تقویت و توانمندسازی سازمانهای مردم نهاد و نظارت مستمر بر فعاليت آنها .
5- هماهنگي و نظارت بر امور مربوط به تأسيس و صدور پروانه براي سازمانهاي مردم نهاد .
6- هماهنگي و نظارت بر اجرای سیاست های اجتماعی دولت از طریق سازمانهای مردم نهاد .
7- بررسی و رسیدگی به گزارشات و شكایات واصله مربوط به سازمانهای مردم نهاد و ارائه نظرات به مقام مافوق .
8- جمعبندي و تحليل گزارش عملکرد واحدهای ستادی و فرمانداریها در ارتباط با حوزه فعالیت امور اجتماعی و سازمانهاي مردم نهاد.
9- انجام امور مربوط به سازمانهاي مردم نهاد و تشكيل جلسات مربوطه و پيگيري مصوبات .
10- انجام امور مربوط به دبيرخانه سازمانهاي مردم نهاد .
11- انجام سایر امور محوله از جانب مافوق .
- توانايي در پيشنهاد راهكارهای مناسب براي افزایش مشاركت مردم در موضوعات اجتماعی
- توانايي ارزيابي عملكرد سازمانهای مردم نهاد مطابق با قوانین و مقررات
- توانايي در بررسی و مطالعه راهكارهای تشویقي و ارتقاء كیفی سازمانهای مردم نهاد
مهندسي فرهنگي
4- عنوان پست : کارشناس امور اجتماعی (سازمانهای مردم نهاد)
6- شماره پست : 69-13
5- هماهنگسازي و انجام امور مربوط به تأسيس و صدور پروانه براي سازمانهاي مردم نهاد .
4- عنوان پست : كمكکارشناس امور اجتماعي (سازمانهای مردم نهاد)
5- نوع پست : ثابت
6- شماره پست : 71-13
1- پيگيري امور مربوط به سازمانها و مؤسسات رفاهي ، خيريه و عام المنفعه استان .
2- پيگيري اجراي برنامه هاي اجتماعي از طريق سازمانهاي مردم نهاد .
3- انجام امور مربوط به تقویت و توانمندسازی سازمانهای مردم نهاد .
4- انجام امور مربوط به تأسيس و صدور پروانه براي سازمانهاي مردم نهاد .
5- هماهنگي و نظارت بر اجرای سیاست های اجتماعی دولت از طریق سازمانهای مردم نهاد .
6- رسیدگی به گزارشات و شكایات واصله مربوط به سازمانهای مردم نهاد و ارائه نظرات به مقام مافوق .
7- پيگيري و جمعبندي گزارش عملکرد واحدهای ستادی و فرمانداریها در ارتباط با حوزه فعالیت امور اجتماعی و سازمانهاي مردم نهاد.
8- انجام امور مربوط به سازمانهاي مردم نهاد و تشكيل جلسات مربوطه و پيگيري مصوبات .
9- انجام امور مربوط به دبيرخانه سازمانهاي مردم نهاد .
10- انجام سایر امور محوله از جانب مافوق .
از تاريخ 9/4/1383 طي بخشنامه شماره 59866/1802 رشته شغلي مذكور از رشته هاي شغلي حذف شده است . لذا ادامه خدمت مستخدميني كه تا اين تاريخ بر اساس ضوابط قبلي در رشته هاي شغلي ذيربط به خدمت اشتغال داشته اند بلامانع ميباشد .
قوانین و مقررات