اخبار فرمانداري

خالقی فرماندار شهرستان زنجان

تکریم ارباب رجوع نباید انتزاعی ، ظاهری و مقطعی باشد

خالقی فرماندار شهرستان زنجان در دیدار با همکاران بخشداری زنجانرود ضمن توصیه بر حفظ کرامت انسانی در نظام اداری، تاکید کرد: سازوکار های لازم در ارائه خدمات مطلوب ومناسب و موثر به مردم تحت عنوان طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری، دارای اهمیت ویژه ای است زیرا علت وجودی هر سازمان و دستگاهی به خدماتی است که به افراد مختلف ارائه می دهد. تکریم ارباب رجوع نباید انتزاعی ، ظاهری و مقطعی باشد، باید تلاش شود این موضوع بین همه ادارات و سازمانها نهادینه گردد.

تاریخ: پنجشنبه, 30 دی,1400
نویسنده: Anonym
نسخه چاپی
کلمات کلیدی:
تکریم ارباب رجوع نباید انتزاعی ، ظاهری و مقطعی باشد

فرماندار زنجان با تاکید بر این مطلب که بخشداریها نماینده دولت در بخش هستند افزود: اگر خدمات ارائه شده در بخشداری مطلوب باشد حجم مراجعه مردم به بسیاری از ادارات استان و شهرستان کم خواهد شد.

 پرویز خالقی با اشاره به مؤلفه‌هايي از قبيل سرعت، صحت و دقت در انجام كار مراجعان، چگونگي رفتار و برخورد با ارباب رجوع و اطلاع‌رساني مناسب تصریح کرد: اینها عواملي هستند كه موجب رضايتمندي مراجعان مي‌شوند.

در این جلسه همکاران بخشداری زنجانرود نیز به صورت چهره به چهره با فرماندار گفتگو و مسائل و مشکلات شخصی وکاری خود را مطرح نمودند که خالقی با یادداشت همه موارد قول داد تک تک موارد مطروحه را پیگیری خواهد نمود.

 

 

 

 

 

 

خبرنگاران محترم خبرگزاریها و مطبوعات هر گونه برداشت و استفاده ازاین خبردر رسانه با رعایت« عدم دخل و تصرف در خبر» بلامانع میباشد.

  با تشکر روابط عمومی فرمانداری شهرستان زنجان

 


تعداد نمایش ها (89)/نظرات (0)