معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان گفت: امسال سرویس مدارس در این استان با بهره گیری از سامانه سراسری سپند ساماندهی میشود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان،مرتضی شهامی افزود: سامانه کشوری سپند (سامانه پایش حمل و نقل دانش آموزی) با هدف ساماندهی، مدیریت و نظارت بهینه بر حمل و نقل دانشآموزی و رصد و پایش ناوگان شرکتها راهاندازی شده است.
وی با بیان اینکه در استان زنجان ۱۸ شرکت دارای صلاحیت برای ارائه خدمات سرویس دانش آموزان ثبت شده است، اظهار داشت: رانندگان متقاضی فعالیت در حمل ونقل دانشآموزی پس از ثبت نام و دریافت مجوز فعالیت از شهرداری و اخذ برچسب سرویس مدرسه، تحت نظارت شرکت پیمانکار، مسئولیت حمل و نقل دانشآموزان را به عهده میگیرند.
شهامی تصریح کرد: در این سامانه شرکتها پس از اخذ مجوز فعالیت از شهرداری، اطلاعات رانندگان ثبت نام شده را مشاهده و بررسی میکنند و وظیفه نظارت بر عملکرد آنان، تخصیص سرویس، عقد قرارداد بر عهده شهرداری و شرکتهای حمل و نقل است.
معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان با بیان اینکه در این سامانه اولیای دانش آموزان نیز امکان نظارت کامل بر قراردادها را دارند، گفت: در این سرویسها نرم افزاری برای نظارت والدین پیش بینی شده است تا آمد و شد فرزندان خود را رصد کنند و در مرحله بعد به رانندگان امتیاز دهی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: با قابلیت هایی که در سامانه سپند وجود دارد، خدمات سرویس مدارس با کیفیت بهتری انجام می شود.
شهامی همچنین در خصوص تعرفه های سرویس مدارس استان نیز گفت: این تعرفه ها پس از بررسی های لازم تا پایان خردادماه مشخص خواهد شد.
تعداد نمایش ها (21)/نظرات (0)